Stånd

Men var är gubbarna?

23 thoughts on “Stånd

  1. Stånd är… upphetsande ibland och mer praktiska ibland, som här. Motstånd är kanske inte så kul om det inte får en att försöka ännu mer. Snygg ståndbild! Jordgubbar blir det not först till midsommar.

    • Jag kommer under dagen att kolla vilken av dom som konstrar. Eller om man får nöja sig med att ha en ansluten åt gången. Först trodde jag att moderkortet hade pajat. Då blev jag lite svettig. Den stationära är trots allt 15 år gammal. Den var vid köpet en värsting.

      • Det är heljobbigt när datorer börjar konstra. Min första egna kraschade helt och tog med sig allt som jag hade skrivit. Tack och lov så fotade jag inte då.

      • Vad bra med en reserv. Jag har en padda men den har jag nästan inte använt och definitivt inte till att blogga med. Måste köpa en modern tv så att det går att koppla datorn till den.

      • Vi har en tjockteve, 16 år gammal. Den har fungerat helt utan problem i alla år och har bra bild. Men nu är det ändå snart dags att bli lite mer modern. Om vi får tag i någon som kan tänka sig att bära den tunga kolossen uppför trappan och ut.

  2. Stånd haha blev lite fundersam tills jag så vad du menade. Jordgubbarna är en bristvara enligt tidningarna. Hopps det kommer några till midsommar Vill ha svensk.

Kommentera

