Flowers #31

Några blommor från vår stadspark. Bilderna är tagna 26 maj 2017.

10 thoughts on “Flowers #31

  1. Fin blomsterbilder! Tulpanhav är imponerande och vackra, jag har missat allt sånt i år, har knappt varit i i stan. Rhododendronbilden är intensivt vacker med sina prunkande blommor och all grönska. Trevlig resa!

    • Tusen tack.
      Jag tog en tidig runda i vår stadspark.
      —–
      Senast jag var och handlade på Ö&B fick jag ett presentkort på en resa till Helsingfors. Bokade direkt, kostar mig endast 400 kronor med buss t/r Örebro/Stockholm, hytt och två frukostar. Sedan tillkommer självklart lite smått och gott på färjan.

Kommentera

