Friday

8 thoughts on “Friday

      • Jag ser framemot det. Trots att jag gillar träd och buskar nakna, men just såna typer av alléer är verkligen snyggt på sommaren och HÖSTEN.

  1. Så härligt! Den översta bilden är bara så fin. Jag tycker mig känna igen det här, har inte du visat bilder på gången tidigare? Jag får en tanke om att det borde vara genomförbart hos mig på torpet om jag ber bonden om att få köpa lite av hans plantor till energiskogen.

    • Tusen tack.
      Jodå, jag har tidigare visat bilder därifrån. Det finns flera små gångar som barnen brukar leka sig genom. Som vuxen kan man inte gå helt upprätt.
      Visst vore det ett fint projekt till ditt torp.

Kommentera

