Just An Ordinary Day #30

4 thoughts on “Just An Ordinary Day #30

  1. Bilder fulla med vårkänsla. Ett sånt där naturligt staket skulle jag behöva till min lövkompost. Snyggt med murstrukturen bakom stolarna och skuggorna de bildar. Snödroppar en masse har jag inte sett ännu. Vinterflickan kallade dem regndroppar, försökte nog förstå namnet, man säger väl aldrig att snön droppar. Fina vårbilder!

    • Tusen tack.
      Staketet omgärdar köksträdgården vid Karlslunds herrgård. Stolarna står vid växthusruinen i reservatet. Jag blev glatt överraskad när jag fick se snödropparna. Nu är det vår på riktigt. Solen har gassat över Örebro i flera dagar och skall fortsätta så.

Kommentera

