Benches #31

benches_9e

13 thoughts on “Benches #31

    • Tusen tack.
      Jag vet jag är dålig på att förklara, var och så vidare. Känns som jag bör bli bättre på detta. Bakom bänken ser du en av många vattendammar i naturreservatet Oset. Där brukar det beta djur på sommarhalvåret. Man kan få närkontakt på ett ställe där det inte finns skilda vägar utan elstängslen. I mitten av bilden kan man se lite blått … det är sjön Hjälmaren. Här häckar under vår och sommar mängder med fåglar. Man kan nog kalla det för ett fågelreservat. Jag brukar tillbringa många timmar i dessa kvarter.
      ——-
      Att köra svenska till engelska i Google´s översättning är skit!
      Tjoho!

  1. Se där en bänk, ser inte lika kall ut som hos mig. Gör lite nedslag på bloggarna. En vackert fotat fridfull vy. Men är bänken inte vänd åt fel håll?

Kommentera

