Trees #9

trad_15a

trad_15b

trad_15c

5 thoughts on “Trees #9

    • Förlåt, förlåt, förlåt!
      Snälla, berätta inte för någon om detta. Som pensionär har man inte det fett. Tänkte dryga ut pensionen med att sälja lite björkved. Oss emellan är detta mycket hysch hysch! Får polisen reda på detta, åker jag in i Kumlabunkern.
      ——
      Skämt åsido. En dag när jag knallade genom kulturreservatet mötte jag denna syn. Nu ligger denna del precis utanför dess gräns. Markägaren ville väl snygga upp lite. Men jag blev ändå lite ledsen. Det tar lång tid för träd att växa upp och jag som älskar björkar.

Kommentera

