Benches #26

benches_9a

benches_9b

6 thoughts on “Benches #26

  1. Roligt med lite annorlunda bänkar. Bilder på bänkar är nästan alltid rofyllda, jag associerar till när man slår sig ner och bara är. Men det slår mig att jag så gott som aldrig sitter på andra bänkar än de jag har i min egen trädgård. Fina sommarbilder.

    • Tusen tack.
      När jag är i kulturreservatet, blir det ibland en fika på någon bänk. Det finns mängder av bänkar och grillplatser i reservatet. Skönt att bara sitta ner och ta in naturens dofter och synintryck. Idag har jag fyllt på fröautomaten i reservatet. Talgbollarna som jag har hängt upp är väldigt populära.

      • Roligt att talgbollarna uppskattas. Mina var populära först, men nu ser jag knappt några fåglar där. Visst är det skönt att sitta och vila, men… jag går oftast vidare med kameran. Mitt i en skog däremot kan jag slå mig ner på en sten.

Kommentera

