Action Run – 2016 #2

Det fanns en hel del klätterhinder längs med banan.

ActionRun_4

Innan deltagarna gav sig i kast med dom romerska ringarna, fick dom ta en liten sväng med en sandsäck på axlarna.
Den andra bilden är tagen från Kanslibron bort mot Järntorget.

ActionRun_5

ActionRun_6

Underbara badringar väntade på de badsugna. Att ta sig över, var lättare sagt än gjort. Ringarna var såphala. Haha!

ActionRun_7

ActionRun_8

I morgon kommer det sista inlägget från Action Run 2016. Jäkla roligt arrangemang, om man slapp delta. Haha!

17 thoughts on “Action Run – 2016 #2

    • Dom hade säkert roligt dom med. Dom flesta var helt slutkörda när dom kom i mål. De flesta hindren fanns i centrum av stan. Dock fanns några på vägen ut mot de två naturreservaten. Det var svårt att komma nära för att fota pga allt folk i innerstan.

  1. Jag skulle förmodligen dö eller hamna på sjukhus om jag gjorde allt det där ha ha.. verkar betydligt lugnare att låta kameran sköta jobbet.. Jättefina foton kram Nicki

  2. Färgglada och fina actionbilder.På den första bilden avtecknar sig klätterställningen med klättrarna snyggt mot husfasaden. De två nedersta visar verkligen hur deltagarna kämpar på de där förrädiska gummidäcken.

  3. Så hurtiga vissa är! De som ställer upp på detta tycker ju helt klart att det är kul och en utmaning. Själv hade jag nöjt mig att titta på. Räcker med det lilla jag gör på gymmet 2 ggr/vecka för att hålla värken borta. Det där som de gör på fotona hade jag gått sönder av !

    • Jag håller med dig. Skulle aldrig kunnat klara av banan. Jag hade säkert hamnat på akuten och hjärt-iva. Dom flesta tog banan på blodigt allvar. Jäkligt kul arrangemang.
      Lycka till på gymmet.

  4. Fattar inte hur folk orkar och klarar av att delta i sånt här, det måste vara hur jobbigt som helst även om det är kul att titta på såklart. De här bilderna var riktigt roliga och fartfyllda.

Kommentera

