Exercise – Motion #1/#2/#3

Exercise – Motion #1
Man kanske skulle ta sig en löprunda i skogen ..?
Det finns ju onekligen en del sträckor att välja mellan. Sedan kan man alltid motionera kors och tvärs mellan de olika sträckorna. Får se hur jag gör.

Grusgrop_1

Grusgrop_2

Grusgrop_3

Exercise – Motion #2
Efter bara 100 meter bar det i stället ner i grusgropen. Och där var dom, dessa underbara däck. Jag blev svettig bara att titta på däcken. Haha!

Grusgrop_4

Grusgrop_5

Grusgrop_6

Grusgrop_7

Exercise – Motion #3
Äntligen i mål i dubbel bemärkelse. Någon hade även lämnat en uppfriskande banan till mig vid målet. Ibland ler livet åt mig.

Grusgrop_8

Grusgrop_9

Grusgrop_10

15 thoughts on “Exercise – Motion #1/#2/#3

  1. Jag tror att det är väldig fart på däcken när ingen ser. De motionerar, rullar och studsar hit och dit. Snygga däckfoton! Vem som lockar vem med bananen är lite oklart, tycker jag.

    Ser att du har börjat skriva små texter bredvid. Jag har aldrig…. den var rolig, har du sett den på facebook eller nåt? Det är mycket man aldrig har gjort.

    • Tackar.
      Jag sett motionärer släpa på däck uppför grusgropen. Jag blir matt bara att tänka på det. Haha!
      Bananen hängde liksom bara där i sitt snöre. Det fanns även en vattenflaska på marken.

      Jag har kört Dagens Text i en vecka ungefär. Påhittad text, utan rim och reson. Facebook stängde jag för 2 år sedan. Jag håller mig till WP, det räcker.
      Tjoho!

  2. Vad läckra foton Darkie..
    och springa rundan nej inte mycket för mig heller om jag ska vara ärlig promenerar runt med kameran i timmar det är min motion numera.. men dina foton är såååå bra grattis och stor kram // Nicki

Kommentera

