Garbage #5

Garbage_11a

Garbage_11b

Garbage_11c

27 thoughts on “Garbage #5

      • Dina sopor är så snygga våra ser ut som ja sopor 😦 Kram Nicki.. (Höll på att skriva kram darkie nu börjar jag tydligen bli lite trött huvudet ha ha..)

      • Det kul att fota i källsortering. Dock plåtar jag aldrig i sopbingarna. De är så tråkiga. Bara plastpåsar så långt ögat når.

        Jag börjar också bli trött. Håller på med storstädning. Ute och i lägenheten är det varmt som fanken.
        Kram, Darkie

      • ja jag får väl kika i vårt soprum hur det ser ut.. Hittills har jag bara sett en otrolig röra ingenting ligger där det ska ligga.. men dina bilder på sopor blir bra .. Vi har 14 grader ute och grå himmel jag tycker det känns kallt och trist idag.. Ska också få lite gjort nu kram så länge och hoppas städandet blir bra.. Kram Nicki

      • Hos oss är det lag på källsortering. Jag vet att en del hyresvärdar har kameraövervakning och man kan bli bötfälld (dock inte hos mig).

        Nu är jag klar med köket och hallen. Pust!
        Kram, Darkie

      • Vi har inte heller kameror men det fungerar något så när i grovsoprummet.. För vanliga sopor har vi nu begåvats med så kallade Moluk underjordsbehållare ser fint ut och verkar mer hygieniskt.. vad flitig du är som städat jag gör nog det på fredag.. Kram Nicki

      • Städa är väl inte favoritsysslan direkt men ibland får jag ett ryck och tycker det är jättekul men anfallet går över rätt snabbt..

        Hoppas du fotar när det är Pride, här gör jag inte ens ett försök att ta mig in till stan det är avstängt överallt och vansinnigt med folk därför har jag aldrig några pride foton.. Håller tummarna att du får med lite..
        Kram Nicki

Kommentera

