Pictures At An Exhibition #53

PAAE_125c

PAAE_125d

22 thoughts on “Pictures At An Exhibition #53

  1. Jösses. Här finns det att se mycket. Det tar nog många titt innan jag upptäcker allt. Men en råtta och en gås med sim glasögon är redan lokaliserade.
    Snyggt. Väldigt snyggt. 😀

    • Tusen tack.
      En råtta och en gås låter bra. 🙂 Ursprungsbilderna är tagna i källsorteringskärl i soprummet. Sedan har jag rattat lite i ett par fotoprogram.

      Idag ska jag försöka ta några bilder från Color Me Rad eventet i Örebros stadskärna. Det har regnat hela natten, hoppas det blir uppehåll under dagen. Får nog hålla lite distans med tanke på att de slänger färgbomber.
      http://www.colormerad.se/#splash

      • Jag misstänkte att det är soprummet som fick besök.
        Så himla roligt event. Häftiga bilder kan man göra men klart man vill inte förstöra kameran. Att själv får på sig färg gör inte så mycket, ta på dig kläder som du inte tycker synd om.
        Hoppas att regnet upphör nu och att vi får se roliga och annorlunda färgkavalkad nu helt utan filter.
        Själv tänkte gå på moderna. Se om jag kommer så långt.

      • Kan bli problem att hålla kameran borta från alla färgbomber. Kommer inte gå för nära.
        Hoppas du tar dig till moderna. Blir att önska lycka till, för oss båda. 🙂

      • Det blir inte moderna. Jag fick vända tillbaka. Det är tånageln som togs av i våras som ställer till. På måndag är bara att ringa läkaren igen. 🙄😰

      • Tusan så tråkigt. Hoppas att det fixar sig med tånageln.
        Själv tog jag mig till Color Me Rad. Gick från vårt konserthus till start och målområdet. Sedan gick jag till Barnens ö, där dom också sprang förbi. Men där tog mina ben slut. Som tur var, hade jag min busslinje där. Nu värker det i ben och fötter. 😦

      • Lite vila för dig som är du som ny. ( kan inte säga det damm om mig, men kanske skriver jag en lite tycka synd om mig text)
        Jag verkligen ser framemot bilderna du tog idag. Men känn ingen press nu. Vi får vänta ut. 😍

      • I våran ålder har man all rätt att tycka synd om sig själv. Vi har ju varit med ett bra tag och dragit våra strån till stacken (staten). Blev bara några futtiga bilder. Kommer när det blir bättre väder. Haha! 🙂

Kommentera

