Part Of Nature #87

PON_32f

PON_32g

12 thoughts on “Part Of Nature #87

  1. Fina bilder! Oj, hinner du gå två mil när du är ute och fotar, själv kan strosa runt på samma plats i flera timmar, tycker att jag sällan hinner gå så långt på mina fototurer, stannar ju hela tiden, hi hi 😀 Jag tycker tiden stannar upp och när man är på väg hem och upptäcker hur länge man har varit borta och inte hunnit längre, då kan jag bli lite mörkrädd, hi hi 🙂

  2. Läckert med regn på de ljusa bladen, de ser faktiskt frostade ut. Kan inte säga vad det är, men den nedre växten känner jag igen, haha! Ser att ni skriver om sträckor och jag finner oftast att jag har gått för långt närjag fotar eftersom jag måste ta mig hem också. Fina bilder!

Kommentera

