Benches #20

En tidig morgonbild från naturreservatet Oset i Örebro

Benches_6e

16 thoughts on “Benches #20

      • Ja, den var häftig. Idag betalar jag, är helt slut. Vi tog en guidad tur för att få veta så mycket som möjligt och ja, den var givande informationsmässigt. Det är bara det att de travade på i väldig fart så att tid för spontana foton knappt gavs och inte heller tid att njuta av naturen. Skulle vilja begå ön en gång till, men det lär nog inte bli av någonsin. Fåglarna häckar så strandremsan får inte beträdas och jag tror inte att min kamera räckte till för att få bra bilder på sillgrisslorna uppifrån där vi stod. Men en härlig tur var det.

      • Tråkigt med den snabba marschen. Men det måste ha varit en underbar upplevelse ändå.
        Själv var jag iväg i morse till vårt kulturreservat inpå knuten. Knallade omkring i 2 timmar. Fan, jag är ingen ungdom längre. Värk i ben och höfter. Jag tog nog pension i rätt tid.
        Hoppas din kropp snart hämtar sig.

      • Känner igen det där med ben och höfter. Vi får vila och så på’t igen. Idag blir det ligga lågt.

Kommentera

