Flowers #12

Flowers_11a

Flowers_11b

Flowers_11c

Flowers_11d

29 thoughts on “Flowers #12

  1. Vackra blomminnen, hos oss är alla de där överblommade sen länge. Underbart är kort. Som de andra så gillar jag fjunbollen extra, väldigt tät och fin är den. Äppelblommen tycker jag skulle vara lite längre, men då kanske det inte skulle hinna bli några äpplen å andra sidan.

    • Tusen tack.
      Bilderna är några veckor gamla. Bollen var en fröjd för ögat. Äppelblomningen är vacker. Trädet stod i ett av våra naturreservat. Finns fler träd av den sorten där. Jag gillar äppelmos med mjölk. Fast i min ålder försöker jag undvika mjölkprodukter. Min kropp är inte så förtjust i den varan . En whisky får däremot kroppen att spritta till och vakna. Haha!
      Tack för din kommentar.

  2. Den vita bollen är det en maskros? ser så ut och den är en kopia av min taklampa i sovrummet som heter just maskros.. Härliga bilder Darkie.. Ha en fin start på veckan och hoppas din helg var okay..
    Kram Nicki

Kommentera

