Rust & Junk #84

RustJunk_53a

19 thoughts on “Rust & Junk #84

  1. Underbart häftig kärra..
    Kanske den sista uppmärksamhet den får i sitt liv som kärra genom just din kamera..
    Roligt att du hittar sådana motiv för det gör jag mer eller mindre aldrig..
    Ha en bra dag Kram Nicki

    • Tusen tack.
      Ibland måste man vara lite fräck. Det är bara att sticka ut på landet. Knalla in i en gammal lada som jag gjorde. Om bonden kommer med högaffeln i högsta hugg … då är det bara att lägga benen på ryggen och hoppas att benen bär hem. 😀
      Kram, Darkie

      • Modigt gjort det kan ju vara en ilsken sak med gevär som tror du är en tjuv..
        man kanske borde testa på att smyga in lite här och där 🙂 Värt besväret om man får en massa häftiga bilder 🙂 Kram Nicki

      • Klart jag smyger på en del ställen. Numera börjar jag bli så gammal att det inte hjälper att smyga. Börjar avhålla mig från att ta denna typ av bilder. En vacker eller mulen dag, sitter blykulorna i stjärtamentet. 😀
        Kram, Darkie

Kommentera

