Pictures At An Exhibition #51

PAAE_124a

PAAE_124b

17 thoughts on “Pictures At An Exhibition #51

    • Tack vännen.
      Jag gillar ju att göra om mina bilder. Fast dessa bilder är inte till salu. Kommer ej heller aldrig att bli.
      Jag tycker det bara är roligt att förändra originalbilden till något helt annat. Om någon gillar vad jag pysslar med, blir jag mycket glad.
      Med vänliga hälsningar, tg

      • Jag har egentligen aldrig testat att leka med bilder på det viset men jag har ju heller inget program att göra det i, men abstrakt konst kan ju vara både skitful och riktigt snyggt. Och detta är helt klart i den senare kategorin.

      • Ha ha!! Så sant. Men måste man inte ha photoshop för att detta ska funka? Stod ju att det var en ”plug-in” historia.

  1. Det är så härligt abstrakt, att jag måste bara älska dem. Och i den första finns en sån där gudomlig känsla som man kan se i vissa kyrkor. Fast här på annat sätt. En kvinna som svävar ut till vänster och en varelse som skjuter eller fångar in hennes fötter. Dock varelsen är klurig, hen har gömt en någon bister manshuvud i sin klädnad ( till höger i bilden) och längst ut vaktar en rödrosa uggla så att ingen ska kunna lägga sig i.
    Och så den andra bilden med den röda varggrinen. Där är det verkligen små väsen som far runt.
    Snyggt båda två. 🙂

Kommentera

