25 O’Clock #10/Black Water

25 O'Clock-BlackWater

23 thoughts on “25 O’Clock #10/Black Water

      • Jag vägrar tro på sånt, men jag kanske får böja mig inför fakta. Jag ska tänka på det nästa gång jag inte sover och ångesten härjar.

      • Just nu är jag p…sförbannad. Det är tredje gången de ringer från Indien och påstår att de ringer från Microsoft. Jag vet att det är skojare, men deras nummer är oidentifierat så jag kan inte blocka. Samtidigt har myndigheten också numera dold nummer. Jävla skojare, som stör.

      • Känner igen skiten. Jag brukade (är några år sedan) köra på för MIN del. Föra in samtalet på, vad fan som helst. Snacka om grannens katt eller underlakanet. Till slut ger dom upp. Särskilt om du hotar att polisanmäla dom. Då lägger dom på. Men visst är det störande.

      • Visst är det jobbigt. Man har en tanke sen helt plötsligt flyger iväg allt, den halvfärdiga kommentaren och även tanken med. Borde finnas en knapp så att man kan stoppa den under 10 sekunders tid. Som gmail har. Mycket bra funktion det där.
        ….
        Stammar och rötter. Mycket väsen finns där och ännu mer ångest. Men det är livet.

      • Håller med dig. Det kan ju bli jätteknäppt, om man skriver en lång kommentar. Den kan ju bli uppfattad helt fel. Här om dagen skrev jag en kommentar hos Jag, den hamnade i hennes skräppost. Kanske tyckte WordPress att min kommentar var skit, fast jag berömde hennes foton.

  1. Här pratas det om mig, haha! Det händer någon på bloggen lite då och då att kommentarer hamnar i skräpet utan någon begriplig anledning. Jag kollar ibland.

    Klurig och annorlunda bild, väldigt snygg med färgerna och blänket.

Kommentera

