Bokskåpet

Som jag i ett tidigare inlägg sagt (https://replicantcore.wordpress.com/2016/01/06/anyone-for-a-book/), har jag haft för avsikt att lämna några böcker i bokskåpet. Sagt och gjort. Igår slog jag till. Det blev ett gäng böcker om bl.a. Bergslagen, Örebro slott, Tiveden, en svampbok och en fiskbok. Jag hoppas någon, helst flera, finner nöje i dessa böcker. Hur som haver. Jag tycker mig ha gjort en kulturgärning.

Bokskåp1

Bokskåp2

På vägen tillbaks till bilen, stötte jag på två skumma figurer. Det var ju på förmiddagen, så jag kände ingen oro. Kanske hade känslan varit annorlunda under småtimmarna.

Bokskåp3

Bokskåp4

14 thoughts on “Bokskåpet

  1. Vilka fina böcker du lämnade hoppas någon kommer att uppskatta dom..
    Haha den understa snögubben var rolig..
    Hoppas du får en härlig helg nu själv måste jag försöka att fota lite börjar faktiskt få ont om foton för den här årstiden så får se vad det blir..Kram Nicki

    • Tack.
      Alltid är det väl någon som gillar böckerna. Den sista snögubben hade någon kluvit huvudet på. Det går tydligen vilt till, även i ett naturreservat.
      Ha en skön helg.
      Kram, Darkie

  2. Det har du. Borde kanske göra något liknande men har så svårt för att skiljas från mina böcker.

    Det var verkligen skumma figurer du träffade på, de verkar rumla runt och slåss och så. Bäst att vara försiktig.

Kommentera

