Walking The Dog

WalkingThe Dog_Vibrant

22 thoughts on “Walking The Dog

    • Tack Dan.
      Det var runt minus 13 grader. Så jag var bara ute i 1½ timme med kameran. Måste köpa mig ett par handskar i neopren snart. Händerna tar stryk. Det har jag sagt i flera år nu. Haha!
      God fortsättning.

    • Tack Anki.
      Allt som oftast … eller alltid, måste jag ta av mig vantar för att fota. Hur andra gör, begriper jag inte (utan vantar gjorda i neopren under vinterväder). Händerna blir ju som isbitar, bara efter 5 minuter. Kanske ska jag ta med mig lite glögg på färden. Kan ju få lederna att mjukna upp. 🙂
      Hälsa Minton. 🙂
      Ha det gott och tack för din kommentar.

      • Här är tyvärr blodcirkulation dålig. Kanske ska jag inrikta mig på bastubilder. Problem är att det är förbjudet med fotografering i badanläggningar hos oss.

      • Glömde fråga .. först läste jag säkert fel … gammal isbrytare ..? Hehe! Du vet mig. Du är alltså gammal isfiskare. Betyder det att du har, haft din näring inom detta område?

      • Nej bara för nöjet. Har flugfiskat också när lederna var ok. En väldigt rogivande hobby. Mycket vackra naturupplevelser.

Kommentera

