Some Photos From The Morning Walk Today

Naturenshus1

Naturenshus2

Naturenshus3

30 thoughts on “Some Photos From The Morning Walk Today

      • Du vet vad jag gillar is och isar.Får stark längtan ut till närmaste istäckta vatten, men en svår natt hejdar mig. Får njuta av dina bilder i stället.

      • Jag vet vännen. Så jäkla orättvist, när man har längtan. Själv hade jag tänkt mig ett annat fotomål, upp till den där fördämningen som jag visat tidigare. Bilen ville något helt annat.

      • Nej då. Hade ju bilen inne på besiktning för bara 1½ månad sedan. Den tuffar säkert på till nästa gång. Fast helt säker kan man nog inte vara … … .. . …. . ..

  1. Jag blir nästan sugen själv på lite frost och is när jag ser dina inbjudande bilder. Jag såg att Karlbergskanalen är frusen på ena sida St.Eriksbron medan på andra sidan är vatten fortfarande är vatten.
    Dock jag är så trött så att jag inte orkar gå nånstans, sparar kraft till imorgon, då jag ska upp till kamp och lämna min laptop till lagning och vågen som jag köpte för två år sen också ska reklameras då det gick sönder när jag böt batteri. Så ska det inte va.

    • Jag vet att du har MASSOR med bilder på lager. Så du behöver inte ut och jaga objekt. Så tråkigt med dina krascher gällande batterier.
      Här följer hur jag har koll på Internet och dina inlägg.
      1. Stationär dator. Den är gammal, men funkar så grymt bra (fortfarande). Egentligen är den gjord för den tiden jag lirade musik (musikdator). Grym prestanda!
      2. Laptop. Här håller jag kontakt med myndigheter (AF & FK).
      3. Telefon … Där har jag filtrerat bort det flesta. För att inte tala om de fula som försöker sälja allt möjligt skit.

      • Så du kollar på telefonen också. Sånt underlättar ju.
        Det är som jag förutom att jag har en iPad också, som jag har blivit med pga en alltför bra försäljare på Tre. Fattar inte hur det har gått till, men jag minns att han bearbetade mig i 1 hel timme. Så han fick jobba hårt. Men jag gillar paddan och är glad att jag har den.
        Man bör ju ha kvalité redan från början om man har nu råd med det. Det hade jag aldrig så det blev alltid de billigare som köptes in. Så vid det här laget har jag haft 3 stationära, och jag vet inte hur många laptop. 😦
        Nu ska jag lägga in en massa inlägg på tur, för imorgon ska jag lämna in datorn (tror jag , för jag är så trött så gäller att orka gå iväg) Styrplattan funkar bara bitvis, och det är jobbigt när fen blir frusen. Visst är det vinter men här inne är ju varmt, så jag tror att det är nåt fel där.

      • En padda skulle jag vilja ha (låter mums). Tyvärr sätter min ekonomi stopp för det. När det gäller att titta på bilder (WordPress där vi håller till) … begriper jag inte dom som tittar in via bara sina telefoner. För att få en bra uppfattning om bilden, bör man ha en STOR bild. Som arbetslös, tuffar jag omkring i utmarkerna. I morgon kan det bli några fler bilder från ett snöigt Ö-o.
        Tjoho, hej & hå från Örebro!

      • Du får passa på när det är nedsatt pris på paddor, om du har wifi hemma kan du köpa bara paddan och surfa genom wifin.
        Jag håller med bilder ska ju ses stort, men jag får en hyfsat uppfattning på morgonen, sen kollar jag senare på jobbet.
        Vi ses da imorgn. 🙂

Kommentera

