Part Of Nature #71

PON43e

PON43f

PON43g

23 thoughts on “Part Of Nature #71

      • Nej, jag är inte rädd att gå vilse. Jag vet på ett ungefär hur jag ska komma tillbaks till startpunkten. Ibland kan det dock ta lite tid, men i gengäld finner jag förhoppningsvis fina fotoobjekt. Det enda som gör mig lite rädd är att ramla och bryta något ben eller så. För oftast är då räddningen långt bort och på en del platser finns det inte mobiltäckning.

      • Det känns allt lite ruggigt. För olyckor händer lätt. Kan jag intyga själv, när jag ramlade under fotografering här i stan, då det gömde sig en grop under en massa löv. Sånt kan man inte ens se även om man tittar. Kanske en minispade i ryggsäcken för att kunna gräva trappor 😉

      • Hoppas att det stannar där. Snön. Men jag rapporterar när snön har hunnit hit. Om den gör det da…
        Och snön är lömskare än löven. 😉

      • Jag lovade att återkomma angående snön. Det började snöa kl 17.00 så litet att jag inte visste om det var sträckor som jag normalt ser också på grund av min astigmatism eller om det var snö. Men det var snö och nu en timme senare är allt vitt. Suck! Får städa extra mycket imorgon på jobbet. Suck.

      • Härligt 🙂 😉 😛
        Men det är inga mängder som kommer. Här beräknas det komma 1 dm. Ni får nog mindre. Nu går vi mot ljusare tider :mrgreen: tillsammans med snön. ⭐

    • Tack.
      Jag älskar orörd natur. Visst kan det tyckas att den är ovårdat, men det finns skönhet i det hela (tycker jag 🙂 ). Jodå, jag är numera försiktig. Märker att åldern börjar ta ut sin rätt. Orkar inte längre skutta omkring i skogen.

Kommentera

