Water #16

Water_11c

Water_11d

Water_11e

21 thoughts on “Water #16

  1. Mäktigt vackra vattenbilder. Ettan är förunderlig med det där märkliga locket som får vattnet att strila på sidorna. Tvåan är bland det snyggaste jag sett. Mycket lyckade.

    Jag orkar inte riktigt kommentera hos folk just nu. Tittar in och gillar här och där.

    • Tack.
      Jag har funnit glädje just i att plåta vattenrörelser. Alla bilder är tagna utan stativ. När jag blir lite äldre, ska jag ta med mig stativet. Hehe!
      Jag förstår att du just nu inte prioriterar bloggarna.

Kommentera

