Lights In Havoc

LightsInHavoc_1

LightsInHavoc_2

14 thoughts on “Lights In Havoc

    • Tack. Tänkte först kasta dessa bilder. Tyckte först när jag kollade dom, att de blev en aning överdrivna (och det är de). Men de slank igenom. Önskar dig en fin fredag och härlig helg.
      (Just nu följer jag den senaste terrorattacken i Mali, via Aftonbladet. Sänds Live). Denna mörka värld blir allt mörkare.
      Nu ska jag fortsätta städa lägenheten. Förkylningen har ett stadigt grepp om snoken min.:(

      • Ny terrorattack. Orkar knappt ta in, värjer mig. Det är synd om människorna.

        Städningen får vänta ytterligare, dammet springer inte bort. Sköt om dig och mota förkylningen! Trevlig helg!

      • Tack och åter tack.
        Jag var ute en snabbis i morse med kameran. Knallade iväg till kulturreservatet som ligger nära min bostad, men gick snart hem. Värmde mig med lite glögg. Sedan tog jag tag i städningen.

Kommentera

