Water #13

Water_10a

17 thoughts on “Water #13

    • Inte alls svårt, bara man har programmet Filter Forge https://www.filterforge.com/ i datorn. Det är en programvara där användarna (typ du & jag) gör filtren. Sedan är det bara att börja leka. Finns en STOR mängd av filter att välja mellan, beroende på vilken version man har. Själv kör jag med 3.016, räcker mycket långt. Kostnad? Själv tycker jag man får väldigt mycket för pengarna. Jag gillar ju att förvränga och göra mina bilder till något helt annat än ursprunget. Det är väl det som menas med foto & bildkonst. 🙂
      Hoppas detta svar var till hjälp för dig.
      Tack för ditt besök.

    • Tack vännen. Hoppas du mår bättre. Allra helst bra ju. Det har blivit en del bilder på hemmafronten. Har inte varit så pigg på att springa ut med kameran. Mår så där. Tror det är något jäkla förkylningsvirus som hemsöker min lekamen.
      Strunt samma. Idag stack jag ut och köpte en ny 7-armad ljusstake till hemmet. Blir väl som vanligt, att terrorisera grannarna fram till Midsommar med denna i fönstret. Jag säger som Leif Panduro ”Skit i traditionerna”.

      • Jag mår lite bättre och testade mina ben lite igår kväll. Det funkade, men idag vilar jag igen. Du får sköta om dig och ta det lugnt med förkylning i kroppen. Ljus och stjärnor är till för att njutas av. Jag brukar få ner den sista stjärnan till påsk ungefär, så du vinner.

      • Härligt att du mår bättre och att benen bär dig. Ta det bara lugnt och du skall se att motiven kommer till dig ( i vanlig ordning). Inget vinst än, men jag tror jag tar jag tar priset nästa år. Hehe! I dessa mörka tider måste man få kosta på sig lite humor och lek.

      • Ja, vi får se vems stjärna/ljus som glittrar längst. Våra förra grannar skämdes för oss, deras gäster hade påpekat för dem att vi hade en julstjärna i fönstret och det var minsann länge sen det var jul.

Kommentera

