Benches #18

Bench6a

Bench6b

Bench6c

Bench6d

14 thoughts on “Benches #18

  1. Väldigt fin bänkserie. Ljugarbänkar är så enkla och vackra, en sån saknar jag på mitt torp. Den nedersta bänken påminner om vilket jobb det är med vita bänkar på våren.

    Vaknade sent och undrade efter Antonias kommentar vad hon menade. Så oändligt hemskt! Obeskrivligt. Måste läsa mer och försöka förstå.

    • Har samlat på mig en del bilder under året på bänkar. Kul serie, som säkert kommer med fler inlägg.
      Jag slog på datorn i morse och fick se rubrikerna om händelserna i Paris. Jag har sedan följt det hela via tv hela förmiddagen. Därav förstod jag vad hon menade.

Kommentera

