Street Photo #1

StreetPhoto_1

9 thoughts on “Street Photo #1

  1. Det är så smart att numrera inlägg. Jag glömmer det jämt sen blir det försent.
    En lite enklare lock som gör stor nytta när regnet öser. Ser ut som gatukontoret vill göra den större. De väntar kanske mer regn. 😉

    • Numrering är ett mycket bra sätt att hålla ordning på inläggen. Att döpa varje enskilt inlägg olika varje gång, tycker jag blir ohållbart. Är jobbigt att variera och hitta på bra titlar.
      Brunnen är framför min garageinfart. Något skall göras, men om det blir större brunn vet jag ej.

      • Ajdå… Borde jag ju själv räknat ut att det är ingen dum idé att numerera. Men jag gjorde inte det. Och nu känns alldeles gör sent. 😦

    • Det här att numera är bra och enkelt. Tyvärr började jag numera ”Trees” med romerska siffror. Vilket inte är så enkelt efter ett tag. Vi får se … kanske går jag över till något enklare.

      • Det är ju inte alls svårt med romerska siffror. Bra hjärngymnastik.
        Håller med att det är enkelt om man börjar redan från början.

Kommentera

