Trees XXX

Träd_7a

Träd_7c

18 thoughts on “Trees XXX

  1. Antonia hittade en träffande beskrivning. De två dras mot varandra kan man nog lugnt påstå. Egentligen skulle den ena vilja stödja sig mot den andra för att inte falla. Stöd i livet, du vet. Vackra trädvyer!

    • Hej Eva och tack för din kommentar. Jag tror inte jag ändrat tema eller snitt, sedan du var här sist. Den enda stora förändringen, är väl att jag bytt kamera från Nikon D5100 till en D5500 + att jag åkt en del färjor i år. 🙂

      • Okey iallafall tycker jag din blogg har blivit ännu finare och de senaste bilderna är väldigt fina. Du har väl haft fina bilder innan, men det kändes som det var något lite mer extra nu! 🙂 Kul iallafall och hoppas du trivs med din nya kamera!

      • Tack snälla du.
        Kanske det även har med att göra mina programvaror. En del nya och en del gamla … som jag. 😉
        Tack för att du tittar in i min blogg.
        Sköt om dig.

      • Tack detsamma…Det är klart att jag föjer din blogg bara det att jag inte kanske är så aktiv hela tiden men jag kommer tillbaka då och då periodvis! 🙂

Kommentera

