Lanna Badgruva

LannaBadgruva_1

LannaBadgruva_2

LannaBadgruva_3

LannaBadgruva_4

19 thoughts on “Lanna Badgruva

      • Men du var modigt och testade med ett högt hopp. Jag vet det. 😉
        Jag tycker överhuvudtaget att det är dåligt skyltat i Sverige. Så även i Stockholm.

        När jag skrev kommentaren den förra såg inte längre bildflödet så jag skrev den stora stenen, sen såg jag ju att det var stora stenar på nästan alla. Jag menade den andra bilden. Jag gillar verkligen den annorlunda utsnittet.

      • Haha! Önskade att jag hade vågat hoppa i plurret. Jodå, det är sten överallt. Det är ett gammalt gruvhål, som blivit badplats. Jag var där när jag var yngre, säkert 40-50 år sedan.

  1. Hej Tommy..
    Förmodar att det är är gruvhålet som du pratade om så läckert och så pampigt..
    Färstår att du vill dit och fota.. Siper..
    ha en fin helg nu kram Nicki

Kommentera

