Tallinn – Estonia #1

Tallinn_1

Tallinn_2

Tallinn_3

Tallinn_4

Tallinn_5

16 thoughts on “Tallinn – Estonia #1

    • Tack.
      Det tog mig ett tag att nå den höjden, på Domberget. Det som förvånade mig, på min promenad dit upp var: När man kom till ett obevakat övergångsställe. Spelade ingen roll hur många filer gatan hade. Det var bara att kliva rätt ut i gatan. Alla bilar, bussar och långtradare … De stannade utan mankemang, på behörigt avstånd dessutom. Jag har samma erfarenhet från Riga. I Sverige skulle man stryka med på direkten.
      Tack för din kommentar.
      Önskar dig en fin helg.

    • Tack vännen.
      Jag var faktiskt en smula trött i benen, när jag kom upp till Dombergets höjder.
      Att hitta dom fotografiska överblickarna från Domberget var inte lätt. Jag hade ingen karta. Jag gick bara på den inneboende kompassen. Tog några timmar, men hittade 3 ställen. Det kommer fler bilder, vad tiden lider.

  1. Ohh nu blir jag helt salig som du vet så älskar 💕 jag infrastruktur typ äldre och allt vad slottsliknande byggnader heter och ännu bättre om det är typ medeltid..Tackar dina trötta ben för att jag fick se det här stor kram Nicki

Kommentera

