Rust & Junk #69

RustJunk_49a

RustJunk_49b

12 thoughts on “Rust & Junk #69

    • Tack.
      Lite trix … eller hur man nu ska säga.
      Det är HDR-bilder.
      3 bilder som jag slagit samman.
      En underexponerad, en normalt exponerad och en överexponerad.
      Sedan får man ratta lite i programvaran, så bilden blir hyfsad.
      Färgerna har jag förstärkt.
      Tjoho!

    • Tackar så mycket.
      Till just de här bilderna åt jag mycket spenat. 😉
      Nädå … skämt åsido.
      Kolla svaret till Antonia (ovan). Där ligger lite av hemligheten.
      Önskar dig en riktigt fin helg.

      • Haha ja tur är också en viktig faktor… Men man behöver veta hur o vad man gör ändå 🙂 Gillade dem starkt! Sätter du ihop bilderna i datorn eller direkt i kameran?

      • Inte i kameran. Jag jobbar rätt mycket med programmet Photomatix Pro. Det är det bästa programmet för HDR-bilder. Man kan även processa enskilda bilder. Behöver inte var bilder som man skjutit för just HDR. Men sedan knallar en hel del av mina bilder in i andra programvaror. Jag älskar att göra om mina bilder. Originalet har jag ju redan sett. Så varför inte … 🙂

Kommentera

