Rust & Junk #64

RustJunk_47c

31 thoughts on “Rust & Junk #64

  1. Spela roll vad det är det är snyggt och läckert..
    Syns i inredningsdetaljer för hemmet numera finns mycket som är rostigt med avsikt
    vissa tavlor och lampor tillexempel.. Snyggt fotat..
    Ha en fin dag.. Kram Nicki

  2. Hmm. Har fotat rost och samtidigt publicerar du dina snygga rostbilder. Det är bara det att jag åter har fullt i datorn. Suck. Men får njuta av dina fina. Här är kontrasten raka och krokiga linjer lite extra effektfullt.

    • Så härligt att du varit ute och fotat rost. Du visar dom säkert när du känner för det. När det gäller fullt i datorn … jag tror jag sagt det förut … SKICKA iväg din karl att köpa en extern hårddisk. Inga stora pengar. Ge honom en blöt puss, när han kommer hem med hårddisken.

      • Jag har två! Det är problemet med att flytta över och att plocka bort från datorn som jag helst slapp.

      • För mig har det varit väl mycket turbulens, den senaste tiden. Polis som ringer och förhör, om mina förehavanden (gällande min väns bortgång). Nu är detta ärende avklarat.
        Nu går jag vidare med mitt liv.

      • Jag vet att du har haft det väldigt tungt den senaste tiden. Att dessutom bli förhörd av polisen gör inte det hela lättare. Att du börjar jobba ger dig annat att tänka på, annars kan man gräva ner sig i grubblerier och sorg. Ett nytt kapitel i ditt liv, men självklart bär du sorgsna tankar och minnen med dig. Det tar tid. Jag tänker på dig.
        Varm kram

      • Tack vännen.
        Nu jobbar på ett jäkligt bra ställe. Tyvärr bara i 2 månader. Jag ska jobba på en förlängning på mitt kontrakt (om det går). I september åker jag på en kryssning till Riga, ensam. Var tänkt att åka till Åland i augusti med min hjärtevän. Men nu är det som det är … Tankarna far fortfarande hit och dit.
        Det går säkert över … … …
        >>> Tack för dina ord och kramen

  3. Det här nya kommentarsfältet skickade iväg när jag skulle rätta felstavningen. Inne i en period med mardrömmar så gott som varje natt om mors lidande. Jag bet nog ihop lite väl mycket när hon levde.

    • Det är jobbigt att aldrig kunna släppa tankarna. Jag kommer aldrig att glömma, när polisen från Västerås ringde mig om dödsbeskedet. Nu har jag börjat sova om nätterna igen. Sedan är jag glad att jag har jobb i 2 månader.

      • Glömmer gör man aldrig men med tiden lindras smärtan. Jag har genomlevt chocken efter dramatiska bud i telefon många gånger och vissa stunder kommer åter i minnet. Hoppas att du kan fortsätta sova, sömnen är viktig. Hoppas också att du kan förlänga ditt jobbkontrakt, det gör en gott att ha rutiner.

Kommentera

