Flowers #2

Flower_1a

Flower_3a

Flower_4a

12 tankar om “Flowers #2

  1. Alla tre är speciella. Den tredje som verkar redan ha gett upp. Dem andra som verkar ha missväxt och den första som är så otroligt vackert både i färg och balans.

  2. Lupinerna är ju otroliga i år – nu vet jag att man kanske inte ”ska” tycka så då de håller på att slå ut andra växter men… de ÄR otroligt vackra!

      • Ja de sprider sig friskt, vilket väl är problemet. Men jag har minsann försökt få dem att vilja växa hemma hos mig, men DET duger inte 🙂

  3. Pionen ser lite tufsig ut, men det kanske finns nya på gång. Lupinerna är min favorit också, det är så härligt att se dem på vägslänterna. Under många år hade jag lust att stanna och sno några, men sen köpte jag torpet – och där fanns de! Nu har de konstigt nog försvunnit på en del av min tomt, i en lite slänt, men de finns kvar på annat håll i trädgården. Gillar lupinbildens randning lite extra.

    • Just dessa lupiner är fotade i kulturreservatet, hemmavid. Men grustaget jag snubblade på förra helgen. Jösses vilken syn! Vilka mängder!
      Aha, så den heter Pion … vet ej om det finns några fler på gång.
      Alla tre bilderna är tagna i kulturreservatet.
      Kommer säkert fler blommiga bilder framöver.

  4. Very beautiful flowers, I love lupins and snapdragons,
    the summer is the with its flowers …
    Have a nice day.
    Regards.

Lämna en kommentar