The Wall #1 – 3 Pic

TheWall1a

TheWall1b

TheWall1c

15 thoughts on “The Wall #1 – 3 Pic

  1. På den första ser jag Homer och hans familj med katten som fånar sig och gäspar hjärta.
    I den andra bilden är en stor gris som ser så himla nöjd ut.
    Den tredje jagas en apa av några argsinta reptiler.
    Mycket att se som du förstår. 🙂

  2. En vägg helt i min smak, eller jag menar nog bilderna. Hade jag den kondisen på en vägg så är det möjligt att jag skulle vara lite olycklig.

Kommentera

