Part Of Nature #52

PON35a

PON35b

PON35c

15 thoughts on “Part Of Nature #52

  1. Väldigt vackra naturbilder! Den översta är speciell med den tydliga speglingen av det torra gräset. Som om det skulle stå en hel rad med skogsrår på knä och spegla sig. Jag vet tyvärr inte heller vad det är för vacker lila växt du har fotat, kan inte påminna mig att jag har sett den någonsin.

  2. Jag älskar den sista bilden. Blomman är väldigt vacker men jag vet inte vad den heter. Växte den i trädgård eller naturen? Måste försöka reda ut vad den heter,

Kommentera

