This Town Ain’t Big Enough For Both Of Us

… YouTube finns (tack och lov).
För när det gäller att tanka hem torrents, har denna marknad minskat, rejält. Ingen törs ge sig på Google, när det gäller att distribuera musikfiler.
Man undrar, hur många gånger skall man behöva betala för ett köpt album. Köpt typ under 60-80 talet (och nertankat, typ idag)?
I stället har man gett sig på, svenska Pirate Bay m.fl. Jag säger inte att de har alla tofflor på sig. Men någon jäkla ordning får det vara, även i en anarki.
Nu måste vi bryta för lite musik 🙂

3 thoughts on “This Town Ain’t Big Enough For Both Of Us

  1. Tack.
    Jag är ju lite över 60 år. Köpt massor med musik via fysiska musikaffärer i min ungdom. Idag, när jag tankar hem via internet, ses jag som en kriminell. Fast jag betalt både CD och Vinyl fysiskt (en gång i tiden).
    Jag bryr mig inte längre. Ingen letar efter mig.

Kommentera

