Pictures At An Exhibition #42

PAAE_118a

PAAE_118b

21 thoughts on “Pictures At An Exhibition #42

  1. En Vikingyxa? Gillar hur du placerat den i den tvåfärgade bakgrunden. Snyggt. Jag vet inte om jag har sagt det förut, men jag gillar dina konstnärliga förvandlingar.

      • Haha…sittdynan. Det hade jag aldrig gissat på. Fenomenalt. Bägge bilderna tilltalar mig. Kan tänka mig på väggen i en annars enfärgat rum.

    • Tack.
      Jag var bara tvungen att göra något med originalbilden. Nu när jag jobbar är jag inte lika produktiv gällande mina bilder. Tyvärr. 😦
      Visst är det ett litet inferno. 🙂

Kommentera

