I Can See You

ICanSeeYou_1

ICanSeeYou_2

26 thoughts on “I Can See You

  1. Fantastisk.
    Jag undrade just när du skulle komma med något nytt.
    Och det far ju en som jag har aldrig sett. Originell, annorlunda och konstnärlig. 🙂

  2. Ja, haha! Jättekul vindtirig vedgubbe! Blev du inspirerad av mina vedorgier? Jag är alldeles fascinerad av dem och fotar varje gång jag går förbi ett vedupplag.

  3. Ja där hittade du en riktig fullträff det liknar verkligen en gubbe eller en trollgubbe som dom brukar se ut i sagoböcker bra gjort att både hitta och se motivet.. Kram Nicki

Kommentera

