People Are People #12

PAP_8a

PAP_8b

PAP_8c

PAP_8d

7 thoughts on “People Are People #12

  1. Märkliga ögonblick du fångade på bild. efter din behandling och konstnärlig touch känns bilderna apokalyptiska. En värld fulla av konstigheter och frånvaro av värme.
    Tankeväckande, intressant och vackert.
    Jag gillar den här serien skarpt. 🙂

    • Tack.
      Jag har fortfarande inte haft tid att ta ny bilder, sedan jag börjat jobba. Det blir att leta i gömmorna. Det här är bilder som jag tog under förra sommaren. Sedan har jag lekt lite med ett par eller 5 filter. 🙂
      Tjoho!

    • Tackar.
      När man inte har tid och ork, att ta sig ut med kameran efter jobbet. Blir det att gå genom arkiven. Blir nog att hålla på så ett tag. Känns lite ovanligt. Kanske tar jag mig i kragen under helgen. Plumsar rakt ut i en snödriva och fastnar med kameran. Hehe …

Kommentera

