Just An Ordinary Day #5

OrdinaryDay_1a

OrdinaryDay_1b

OrdinaryDay_1c

OrdinaryDay_1d

18 thoughts on “Just An Ordinary Day #5

    • Tack.
      Du får köpa en JÄTTESTOR telefon. 🙂
      En av bilderna är från Stockholm.
      Nu måste jag vila min bräckliga kropp, efter jobbet. Jag har ju inte jobbat på 2 år. Tar på krafterna. 😉

      • När började du arbeta. Igår eller förrgår? Men du är väl ledig på helgen, eller?
        Ha en skön helg. Det är hårt att jobba. 🙂

      • Jag började i onsdags. Jobbar mån-fre. Inga helger, kl. 7-16.
        Nästa år tar jag pension, men det har jag inte berättat för arbetsgivaren … hehe!
        Tjoho. Ha en fin helg!

      • Pensionera dig.
        Jag trodde att du fick nog av att inte arbeta.
        Jag själv går in för att inte göra det om inte jag måste. ( artros i kroppen. Fy fan vad jag hatar att åldras. )
        Om jag går och blir pensioner kommer jag inte ha råd att göra speciellt mycket. Och då är det inte alls roligt att vara ledigt.

  1. Vilken kontrast till förra inlägget. Den rödgrå fastnar jag för men de två under är också snygga. Den översta är för överfallande för mig, den stänger jag ögonen för.

    • Tack.
      Den rödgrå bilden är tagen i Stockholm.
      Den översta är ingången till en av galleriorna i Ö-o city. Jag har inte varit inne där på flera år. Jag är liksom ingen människa som knallar runt i butiker.
      Den sista bilden är tagen in hos en av McDonald’s restauranger i Ö-o (när det är stängt). Sedan är det speglingar från andra sidan gatan.

  2. Jag älskar den här serien. Det är som en modern comics utan figurer. Pop-art.
    Kanske den första är från St. Men är högst osäker.
    Och ja, det ser helt annorlunda ut i stor format. Det är mycket mer. 😛

  3. Hej Darkie..
    Snygga bilder och ovanliga.. Kan tänka mig att det känns i kroppen om du inte jobbat på två år men det går säkert över ganska snart..
    Ha en fin söndag kram Nicki

Kommentera

