Too Cold For A Dip

SnowNoDip_1a

SnowNoDip_1b

SnowNoDip_1c

22 thoughts on “Too Cold For A Dip

  1. Jag börjar nöta ord, men vad kan man annars säga, vackert. Och idag säger jag andra gången ( ) jag kan inte välja en favorit. Faller för alla tre bilder lika mycket. Otroligt vackert. 🙂

  2. Det är något speciellt med trädgrenar som ligger i stilla vatten med litet snötäcke på sig. Det blir skulpturalt. Och med resten i bilden en idyll. Lite snö i skägget friskar upp och ja, gott och vackert jobb du har gjort med kameran!

    Grattis til jobbet! Hädanefter får du bära kameran med dig om du ska få några bilder tagna.

    • Tack vännen.
      Jag kunde bara inte motstå, att ge mig ut när det började snöa. Nu blir det tyvärr lite mindre tid till foto och naturupplevelser.
      Men jag är glad att jag nu fått ett jobb, i minst 6 månader. Det är som på alla andra ställen, man tillämpar provanställning.
      Tack igen.

Kommentera

