Moss

moss1

moss2

moss5

15 thoughts on “Moss

  1. vackra Naturfoton darkie och jag ser hur du urveckals som fotograf det blir bättre och bättre…
    Kram Nicki…

    Sv: Tack Darkie..
    Hoppas att du hade en riktigt fin jul det hade jag..
    Nu önskar jag dig en fin fortsättning och ett gott 2015 ifall jag inte hinner sen..massor av kramar från Nicki

  2. Snyggt! Men vad läser jag, går du omkring och strör florsocker på mossan!? Tänkte du ha den till middag? Gillar den översta bildens tvärt avhuggna stenblock lite extra.

    • Tack.
      Jag börjar ju bli lite mossig av mig. Så lite inbakad mossa, sitter inte helt fel. Dom avhuggna stenblocken är en gammal husgrund. Jag har för mig att man framställde järn och plåtdetaljer till gevär där, på 1600-talet.

Kommentera

