Those Were The Days

thedays1

thedays2

10 thoughts on “Those Were The Days

    • Tack.
      Klart det finns tomtar och troll där. Fattas bara. 🙂
      När det gäller bloggens utseende:
      Hade tok tröttnat på det utseendet den gamla hade. Tog mig friheten att pröva ett 30-tal av de som är gratis. Visst är de gratis, MEN … de lovar inte alltid det som uppges i deras beskrivning (i gratis versionen). Så här kan vi snacka om falsk varudeklaration.
      Skit samma, jag föll för denna som funkar och ser bra ut. Helst skulle jag vilja ha en mörk, svart blogg. Men tyvärr så tillhandahåller inte WP några riktigt bra sådana.
      Visst skulle jag kunna bygga upp en egen från scratch. Jag har ju jobbat en hel del, både i HTML och CSS. Men då ligger det en kostnad i att ha WP som Host. Det har jag ingen lust med som arbetslös. Så här är jag nu.
      Önskar dig en härlig helg.
      Kram, Darkie

    • Det där med ljuset är inte hela världen. Igår var jag ute och gick i regnet. En 2 timmars promenad blev det. Blev jag blöt … tror inte det. Hade regnställ på mig.
      Önskar dig en skön helg.
      Tjoho!

  1. Äntligen kommer jag åt din sida på paddan.
    Jag hade en bizi dag. Jag tog hand om våra brevboxar idag som byttes mot nya fräscha. Jag fick lappa, ta hand om nycklar och så nu dela ut.
    Tydligen har du en ny layout på din sida. Jag får väl titta in sen när jag har tittat mig mätt på skogen. Det är lite sensommarbilder. Mättad med kloroform.

    Ha en skön helg

    • Tack för att du tittar in till mig.
      Jodå, jag har bytt tema. Läs mer utförligt om detta, mitt svar till Nicki 007.
      Visst är det sensommar.
      Första bilden är tagen väster om Örebro.
      Andra bilden är tagen öster om Örebro.
      Sköt om dig 🐻

Kommentera

