25 O’Clock #2/Suburbia

Suburbia

11 thoughts on “25 O’Clock #2/Suburbia

    • Frågorna är helt klart befogade.
      Det är verklighet. Man kan ta på konstverket.
      Jag har inte lagt till eller tagit bort något, från min originalbild.
      Dock har bilden som vanligt knallat igenom … minst 2 filter.
      Han som har murat detta konstverk heter James Bates, http://www.jamesbates.se/
      Jag tog denna bild förra helgen.

      • Gör mig glad att du kommenterar mina inlägg. Här skall ingen fasas ut. Jag kan fortfarande inte få mina kommentarer att fastna hos dig eller andra. Nu kommer några svordomar, så håll för öronen. xx…cxt¤x … och lite till.
        *** Bara så du vet. Jag får nöja mig med att klicka ”Like”. Inte lika roligt som att skriva något.

      • Don’t worry, be happy….öppna fönstret och ………………………………………………………………………nu kommer en gott kanelbulle. Ducka! Och ta skydd.

      • Just ja … Kanelbullens dag …
        Aj! Måste du kasta så hårt!?!
        Han inte ducka, men jösses vad den smakade gott … MUMS!
        Nu fick även grannen en bulle. Han blev jätteglad. 🙂

Kommentera

