Fraroswost

Fraroswost_1a

Fraroswost_1b

14 thoughts on “Fraroswost

      • Gud vad du är klurig. Väckte mig verkligen. Min engelska är ju inget vidare så jag försökte översätta det men fick inget på kroken.
        Så nu vet jag varför. 😀

      • Har aldrig funderat tidigare. Först lästa jag frost men när jag såg bilden tyckte jag inte att den var speciellt frostig, men var full av vattendroppar. Så jag blev nyfiken vad du menar med rubriken. Men fick inte upp nåt på mina otaliga översättningsprogram.
        Tänkte lika bra att fråga. Skäms inte direkt att ställa frågor.
        Ställer man inte frågor får man aldrig heller veta nåt här i världen. 🙂

Kommentera

