Helianthus Annuus

HelianthusAnnuus_1a

HelianthusAnnuus_1b

20 thoughts on “Helianthus Annuus

      • Regnet är som bort blåst här också. Det ska alltid blåsas upp i media det dåliga vädret och låta som världens undergång är här.
        Nu lyser också solen här och är vackert. Jag vet inget om frost här men vi går åt det hållet, så det kommer nog snart.
        Tidigt ute 🙂
        Och utan kamera!? Jag ser alltid bra saker när jag inte har den med mig.

      • Vi hade också ett jäkla väder igår. Blåst och regn, så långt ögat kunde nå. Jag brukar göra skillnad på fotopromenad och motionspromenad. Idag blev det en motionspromenad (även lite joggande). Då är kameran bara i vägen.
        Jag har alltid varit en morgonpigg rackare. 🙂

      • Hurtigt. Jag vill också vara morgonpigg. Men det fungerar dåligt, vilket retar mig enormt. Jag går upp mellan 7 och halv 8 och till sängs efter 11-12.
        Men jag gillar morgnar bättre. Jag gillar ljuset på morgonen och just att det är morgon att det är en ny början. Därför är jag också förtjust på måndagar…hahaha…jag är nog ensam med det, för alla verkar hata måndagar.

  1. Vilka färger så läckert..
    Lejonets färger är rött gult och orange förutom att jag är lejon så gillar jag färgerna skarpt det är höstens färger 🙂 och snart snart är vi där.. Kram Nicki

    • Tackar.
      Hösten har gjort sitt intåg. Igår hade vi årets första ”höststorm”, med regn. I natt hade vi frost. Tyckte väl det var kallt om händerna, när jag var ute på en motionspromenad, klockan 6 på morgonen. 🙂
      Det är bara att knäppa koftan och dra ner mössan över öronen.
      Tjoho!
      Kram, Darkie

      • Ja har upplevt detsamma men bara som det ska vara jag hoppas på en snörik vinter i år jag gillar inte en grå regnig vinter det är inte lika roligt att fota då 😦 kram Nicki

Kommentera

