Dreamland V

Dreamland_2b

13 thoughts on “Dreamland V

  1. Ja minst sagt. Vackert och drömskt.

    Själv kunde jag inte sova i natt. Läste lite nyheter på telefonen, sen somnade jag i alla fall. När jag vaknade funkade inte telefonen. Var helt död. Vaknade något sent för den ringde ju inte. Gick in till jobbet för jag skulle jobba. Kunden kom inte. ( hon bor i en annan stad) trodde att tåget är försenad. Efter 40 minuter gick jag. Arrggg.
    Jag fick en nu simkort till en gammal iPhone jag hade liggande. Då gardin hon så klart skickade ett sms på morgonen att hon är sjuk.
    Är det inte typiskt. Av alla dagar så lägger av telefonen när det skulle behöva som mest.
    Men jag gillar din bild. Önskar bara att jag kunde väva en saga runt om den.

    Men det kan jag inte.

    • Jösses vilken dag du haft. Mobiler är ett gissel. Fungerar dom, är dom verkligen till nytta. Men börjar dom krångla och sparka bakut. Ja då kan dagen bli till ett riktigt elände.
      Hoppas du inte är alltför uppjagad nu.
      Efter regn kommer sol. Men även tvärtom. 😉
      Vi får hoppas att John Blund tittar in till dig i kväll. 🙂

    • Tack.
      Grundbilden är en sprucken glasruta. Sedan är det två lager till med bilder. När detta väl var gjort, djupdök jag i tre programvaror. Körde igång mixern … och sedan tog jag fram strykjärnet.
      Voilà!

Kommentera

