Windows #1

Window_1a

Window_1b

19 thoughts on “Windows #1

      • Håller med dig. Jag är torsk på dörrar. Jag har en så stor samling på dem. ( ja, förutom dagens visning, men de här är nytagna, jag menar dörrar som jag har tagit redan 10 år sen. Villa sammanställa en bok, för att bevara, men sen min 4 pixel kameras bilder räckte ju inte kvalitetsmässigt.)

      • Jodå, jag minns att du har massor med bilder på dörrar. Du kan ju alltid lägga ut gamla bilder här. Det finns värde i, vad man själv tycker är dålig kvalitet. Det är lätt att vara självkritisk. Vi som tittar ser på ett helt annat sätt. 🙂

      • Få se, som jag skrev, blir det kanske lite mindre nytagna bilder och då kan jag leta i gömmorna. Sen har jag dålig minne och vet verkligen inte vilka jag har lagt upp förr.

        Eller så kommer jag på bättre humör. 😛

  1. Jättesnyggt Darkie..
    Speglingen i fönstret på den första bilde är jättevacker och fönstret i bild 2 är så mysigt den gamla stilen som jag gillar kan inte säga vilken som är bäst för båda är brra.. Nu har jag fösökt att hinna med att skriva i dina inlägg och jag lyckades för den här gången.. Kram på dig och tack för att du visar så mycket fint // Nicki

    • Tack vännen.
      Gamla slitna fönster är vackra.
      Jösses vad du har skrivit. 🙂
      Tack för att du följer och kommenterar i min fotoblogg. 🙂
      Nu måste jag bege mig ut.
      Önskar dig en fortsatt fin dag.
      Kram, Darkie

  2. Fina fönsterbilder, men jag märker att jag nästan får lite ångest av den första , den påminner mig om hur norrfönstren ser ut hos mig på torpet. Hmm. Det nedre fönstret får harmoni av de två lyktorna som skymtar. Vackert! Kanske dags för ett fönster även hos mig? Igår satt jag och bläddrade bland dimbilder men orkade inte publicera något.

    • Tack.
      Jag har suttit några timmar och gått igenom gamla bilder. Jag tänkte köra igång ett renodlat tema på fönster.
      När det gäller första bilden … kanske lurar någon/något inne i skogen …
      Klart du ska plåta lite fönster.
      Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa. Det regnar, härligt!

Kommentera

