Dreamland III

Dreamland_3a

Dreamland_3b

17 thoughts on “Dreamland III

    • Var tryckte du då då ..? Tryckte du av misstag på gilla-knappen, två, 3 gånger? Gör väl inget. Jag är så glad när jag får ord i min blogg.
      Det här var roligt. Jobba med lager och flera bilder (men svårt). Jag som bara brukar köra med en massa olika filter. Jag har gjort ett par bilder till (kommer).
      Nu måste jag lägga mig … om jag skall orka gå upp fyra i morgon. Brukar vakna tidigt + att jag skall tvätta klockan 7:00.
      Bara så du vet, jag är 3 år äldre än dig … och revolutionen.

      • Jag tryckte för tidigt innan meningarna var slut.
        Vi dagens unga ska leva till 120. 🙂 så det blir många bilder att knäppa.
        Var ute på Pride och tog många bilder och just blev klar med sorteringen. Säkert är väl 100 som ska upp. Nog ingen orkar kolla in så många men varför inte. Men jag orkade inte behandla dem.
        Däremot bilarna får jag fixa imorgon eller nästa vecka. Måste allt hända samma dag?
        Och varför känner jag att jag måste rapportera om det!
        Men…det var stämning i stan.
        Vakna 4… I och för sig brukar jag också göra fast bara mer för att öppna fönstren och släppa in det kalla luften sen sover jag vidare. 🙂

Kommentera

