Rust & Junk #43

RustJunk_14k

23 thoughts on “Rust & Junk #43

    • Haha! Nu var du bra rolig. 🙂
      Mycket fyndigt sagt. 🙂
      Men jösses vilket jobb det var … att ta bort allt utom låset och den andra grejen från den ena bildens ursprung (det är två grundbilder, allt som allt i denna bild). Satt säkert ett par timmar och pillade.
      Det kommer fler bilder som denna. Det är roligt att se slutresultatet.
      Jag är ju nybörjare på detta.

      • Äntligen…kunde jag klämma ut nåt fyndigt och roligt. Kommer inte alls lätt.
        Du har tålamod och inre öga. Vet vad du vill med upplägget och får resultat.
        Jag själv kan bli rastlös efter ett tag.
        Det är därför jag inte ritar och målar.
        Jag behöver större ro. Å så är jag ändå som en filbunke för det mesta, som exploderar ibland. 🙂

      • Det är inte sant Antonia … att du inte skulle vara rolig och fyndig.
        Det kan man läsa i dina inlägg ju ( för att inte snacka om dina kommentarer)!
        Dina texter är sååå härliga. Någon gång har jag nästan pinkat på mig ..:) (men det vill man ju inte erkänna).
        Känner igen rastlösheten … men då får man ta en dusch eller … hm något annat.

      • Hmmm…du kanske blandar ihop mig med någon annan. Men det är kanske rolighet är som skönhet. Det ser man aldrig av vad andra ser.
        Men nu går jag då och blöter snaran runt min hals. 😉

      • Nu fick du till det igen. Så säg inte att du är rolig.
        När det gäller snaran, har jag suttit på min balkong med en blöt handduk (kallvatten). Funkar i typ 3 timmar. Jag går idag mellan balkong (läser bok) och dator …

      • Förlåt,men det var oavsiktlig. Sjal skulle det vart. Men fingrarna far runt åt alla håll. Och ibland vissa ord blir till och med skrivna baklänges.
        Brukar kolla efter röda sträck för att rätta. Men den tydligen godkände själ men den kan stå för sig själv.

    • Tack vännen. 🙂
      Först tänkte jag knycka en bild från internet. För att få låset att sväva mer i universum (stjärnor och du vet). Men jag har aldrig, kommer heller aldrig lägga ut bilder i denna blogg av någon annan. Jag tar alla bilder själv. Må så vara att jag gör om dem. Men det är för att jag älskar att göra om dom. 🙂

      • Du får väl ta en egen bild på universuuuuum. Du behöver inte gå långt för att få helt mörk. Det är lite värre här i Stockholm.
        Men jag tycker att du fick den känslan utan stjärnor. Jag kollade bilden i större format och då är känslas där. 🙂

Kommentera

