The Race Is On

LakeNora_1 LakeNora_2 LakeNora_3

7 thoughts on “The Race Is On

  1. Mittersta bilden är stor favorit, fast jag är ingen vän alls de här hörselförstörande ekipagen för övrigt.
    Men en skön serie du fick till 🙂

    • Jösses vilken fart dom hade. Hörselförstörande ..? Nu hänger jag inte med. Om du har problem, finns det proppar att trycka in i öronen (men då försvinner upplevelsen). Samma sak gäller ju musik.
      Dom flesta jag såg, som körde var under 20 år. Jäklars vad dom körde. Jag hade aldrig vågat mig på det. Härligt var det i alla fall. 🙂

Kommentera

